Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 18:29:29 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07043 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Orjaku küla, Orjaku sadam (Orjaku 
kalurite kuur) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastamiseks pädevale asutusele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27197870>  (menetlus nr: 
464340), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MARIANNE KIRSI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister